Skönhetsdag -

Jag har verkligen enligt mig själv kommit in till en ful vecka. Jag verkligen mår dåligt över hur jag ser ut för tillfället. Jag har troligtvis stressat så himla mycket nu inför nyår så jag ser helt förstörd ut. Så idag har jag några planer för att bli lugn och "finare".
 
1. Sova ut - Jag har inte sovit bra på flera dygn nu, sömn gör så mycket för utseendet och kroppen. Jag måste verkligen sova ut och verkligen vara avslappnad.
2. Göra ansiktsmask och gå utan smink - Jag har inte gjort en ansiktsmask på jätte länge känns det som. Jag använder olika produkter för huden varje dag men idag vill jag göra en ansitktsmask verkligen. Jag ska ta hand om huden idag och verkligen göra det bästa jag kan för den.
3. Gymma och gå på yoga/dans/skivstång - Finns det något bättre sätt att bli avslappnad på än yoga? Förut gick jag i yoga varje vecka men slutade med det, som var väldigt dumt gjort. Yoga gjorde en så avslappnad och glad. Så imorgon ska jag verkligen HÅRD GYMMA och sedan ska jag iaf gå på ett pass. Jag vet inte vilket pass som passar med tiderna idag, men jag tänker gå på yoga i veckan och idag kanske det blir skivstång eller dans.
4. Lång dusch - Jag ska verkligen ta en lång härlig dusch och raka mig, skrubba mig osv. Det får mig alltid att må bättre och känna mig så mycket fräshare.
5. Sola - Ja, skulle vara skönt att faktiskt sola solarium efter allt slit på gymmet. Som en liten belöning för mig själv så ska jag faktiskt sola och bli lite "brunare".
6. Film mys - Som avslut på dagen ska jag troligtvis träffa Sofia. Sofia får mig nästan alltid på bättre humör och vi tänkte sätta på en film och bara ta det lugnt, dricka lite te och snacka. Tjejmys på hög nivå.
7. Dricka Aloe Vera - Ja som sagt ska jag dricka massor med Aloe Vera, världens bästa dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0