NATTSTAD.SE/EGOTTILIA

Jag fick många kommentarer att jag inte skulle byta och flera på att jag skulle byta till nattstad. Många blev oroliga att min blogg på nattstad kommer bli mer "B". Men jag byter nu för att utvecklas i bloggvärlden, jag tror ni kommer älska bloggen på nattstad! Jag kommer göra fler inlägg nu och känner hur bra det kommer bli på nattstad! Gå in på bloggen för att läsa mer om det plus att jag har gjort flera inlägg redan! Dock tycker jag inte det är lika bra kvalité på bilderna, men kommer fixa det och har kontakt med nattstad just nu så vi kommer fixa kvalitén på bilderna och jag kommer få en jätte bra blogg på nattstad! Jag hoppas med hela mitt hjärta att ni fortsätter följa mig och min blogg fast jag byter till nattstad, jag kommer gå in mer för träningen och att få fram glädje på nattstad. Mer inlägg om självförtroende, träning, tips, glada saker och massor med bilder! Jag lovar er att ni inte kommer bli missnöjda! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det blev bra ju!

2014-01-08 @ 20:12:14
Postat av: Anonym

Braa, sjukt fint och bra :) kommer defenitivt fortsätta läsa

2014-01-08 @ 21:07:01
Postat av: Anonym

YAY! :D

2014-01-08 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0