Min dag -

Hej alla mina hjältar! Hur är det med er?
Jag kom hem vid 23 från Linus! Mina planer blev inte riktigt som planerat idag, men det har varit en toppen dag verkligen! Jag gjorde yoga idag kl 11 som planerat som var så härligt och avslappnande! Efter det gymmade jag, duschade och sedan gjorde ögonfransar! Sedan efter det åkte jag hem till Linus. Det slutade med hockey-kväll med killarna och inte sova hos Sofia. Men jag hade jätte kul med mina grabbar hos Linus. Det var jag, Jonathan, Linus, Oliwer, Anton och Daniel som kollade på hockey matchen. Dock var det ju Finland som vann, blir så sur... Sverige spelade iaf bra tycker jag! Finland hade bara lite tur! Imorgon har jag flera trevliga planer, det börjar med att möta Sofia och Johan och vi ska äta på restaurang! Trevligt trevligt! Nä nu ska jag försöka sova, hoppas på att orka gymma imorgon med!
Pussar och kyssar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul:)

2014-01-06 @ 05:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0