Igår och idag -

Hej mina fina läsare, jag blir super glad, verkligen jätte glad för ni som kommenterar om jag ska byta till nattstad eller inte, jag har världens beslutsångest, mår nästan dåligt för jag vet inte vad jag vill göra. Mer kommentarer skulle hjälpas och mer argument haha. Men iaf igår var jag på dans Zumba/latino som var så sjukt roligt. När jag dansar går jag all in för det! Sedan på kvällen kom Sofia hem till mig. Vi fundera länge på att dra på fest men jag var helt ärligt för trött. Jag ville verkligen inte göra i ordning mig, sminka mig osv, så jag drog på mig en One Piece, vantar och halsduk och drog med Sofia på en långpromenad. Jag tog kontakt med Johan och frågade om han ville hänga med. Så jag, Sofia och Johan gick en långpromenad lite överallt i Göteborg. Jätte mysigt, vi gick säkert över en mil! JO EN ROLIG HÄNDELSE Vid ungefär kl 12 på natten så kände vi lukten av nybakta kanelbullar och följde doften någon km och hittade en bageri som bakade mitt i natten, jag gick fram till bageriet och berättade att det luktade jätte gott och frågade om dom hade några smakprover. En kille som var där gick iväg och kom tillvaba med massor med nybakta bullar, haha så gulligt av honom. Det gjorde verkligen min dag det lilla. Hopp för mänskligheten kan man säga. Nu ska jag iaf iväg till träning, jag ska gå på skivstång - intervall, jobbigaste passet som jag älskar! Rekommenderar stort, man är helt DÖD efter passet! Senare ska jag iväg mot Alicia! Pussar och kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0