Q/A - Vilka sporter/aktiviteter har du gått i?

Q - Vilka sporter/aktiviteter har du gått i?
 
A - Jo jag har aldrig gått i någon sport sorgligt nog. Jag verkligen älskar allt från fotboll till basket! Jag älskar att spela det och tycker det är sjukt roligt att kolla på alla olika typer av matcher! Jag har hört från flera idrottslärare att jag borde börja i någon sport då jag också har så mycket energi men jag har aldrig haft tiden. Jag har istället satsat på att dansa och har gjort det nu i 13 år! Helt sjukt hur tiden har gått snabbt. Jag började när jag var tre år och sedan dess har jag dansat lite allt möjligt. Mest har jag satsat på street dance, balett och jazz. Men har också gått modern fridans, zumba, afro, hiphop, jazz fusion, show dance och massor med annat! Jag verkligen älskar att röra på mig och har gymmat i snart ett år lite fram och tillbaka då jag har tid. Vissa veckor gymmar jag extra mycket och andra veckor inte alls. Jag är också ute och springer en del och verkligen älskar det, precis som långa promenader. Om man tänker på andra aktiviteter har jag alltid älskat att vara på scen och ta för mig, så jag har gått i teater. Jag älskar skådespeleri och fått väldigt mycket komplimanger därifrån och har fått fullpoäng i olika auditions jag har gjort inom skådespeleri. Jag har också spelat instrument och har ett stort intresse för musik. 
 
 
Jag var med i GP för en musikal - Min mage - När jag var liten och gick i balett 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser din rutin på gymmet ut?:)

2013-09-28 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0