Questions and answers -

Q - Är ni i Stockholm ensamma?
 
Q - Är ni där själva eller vilka föräldrar är med?
 
A - Ja jag och Jennifer var själva i Stockholm utan våra föräldrar ! :)
 
 
Q - Du är så otroligt vacker! Har läst din blogg ända sen Raed länkade den på facebook haha, läser den 24/7. Verkligen såååååå bra blogg har du!!  Lägg upp outfitbilder oftare :)
 
(Jag vet att kommentaren inte är en fråga men svarar ändå)
A - Hej hej söta du! Vad glad jag blir, tack tack tack! Härligt att höra haha, Raed är så snäll! Tack tack tack, du förstår inte hur super glad jag blir av att höra positiva saker om min blogg! Ja jag ska försöka göra det oftare, roligt att höra vad andra vill och vad ni tycker jag ska blogga mer om! Kram kram och tack igen ! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad har du köpt tröjan du har på dig i det här inlägget? SUpersöt! :D

2013-10-08 @ 17:58:03
URL: http://linneajonsson.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0