Universal studios halloween horror nights -

Hej alla läsare! Just nu håller jag på att förbereda mig inför en rolig halloween kväll/natt med flera nära, kära och nya! Ska bli jätte roligt, jag älskar verkligen att klä ut mig! Speciellt när man är läskig! Jag älskar allt som är läskigt och läbbigt faktiskt. Jag är helt fascinerad av Saw filmerna, jag vill alltid kolla på skärckfilmer och Halloween är en jätte rolig högtid enligt mig! Men en sak jag verkligen vill göra innan jag dör är att åka till Universal studios under Halloween, speciellt när jag är ungefär 18 år och åka dit med mina vänner. Det värkar vara en så sjukt rolig upplevelse! Här nedanför ser ni flera klipp från årets såkallade halloween horror nights - 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0