Spring spring iväg -

Hej alla mina hjärtan!
Just nu sitter jag och pluggar (haha det ända ni får höra från mig nu förtiden). Det är helt sjukt vilken vecka vi har fått! Jag har fyra olika stora prov/inlämningar som ska göras inom mindre än en vecka. Det är ett stort prov i politik med ungefär 80 sidor, en jätte stor och svår inläming som handlar om medeltiden, en svenska debatt och ett jobbigt matteprov. Sedan har jag små läxor på det. Ah nu är jag så arg på allt som handlar om skolan. Som tur är var jag på gymmet idag och tog ut min ilska lite med Tania. Så härligt att ha tjejsnack med henne. På fredag ska jag gymma med Emma innan våran idrottslektion. Känns bra! Efter gymmet idag så drack jag en Aloe Vera och sedan tog jag en långpromenad med min hund. Sedan när jag kom hem så blev jag fast klistrad framför datorn och pluggade, helt sjukt. Nu tänkte jag kanske gå ut och springa. Jag älskar att springa i regnet verkligen! Sedan efter det vill jag duscha och sist belöna mig själv med ett Pretty Little Liars avsnitt! Jag tycker det låter underbart iaf! Jag ska iaf dricka klart mitt te nu och fortsätta lyssna på Taylor Swift framför min inlämning!
Pussar och kyssar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0