Q/A -

Q - Vilken skola går du på? Och är den bra? :) 
ÄLSKAAAR DIN BLOGG!! :) 
 
A - Jag går på Hermods! Verkligen världens bästa skola om jag ska vara ärlig, massor med kärlek till min skola!
Åh vad du är gullig, tack tack tack! KRAM 
 
Q - kan du inte skriva hur du tränar ist för att bara skriva vad du gör? När började du träna? :)
 
A - Hur jag tränar? Vet inte riktigt vad du menar då jag skriver vad jag gör och hur ofta hur jag gör osv! Eller är jag helt efter nu haha? Jag har iaf tränat dans i 13 år och då är det riktigt jobbiga danser jag har gått i! Jag har sedan liten älskat att röra på mig! Jag gick också i gymnastik men bröt armen och slutade haha! Men det var väll för lite mer än ett år sedan jag började gymma, springa och verkligen TRÄNA hårt med vikter osv. Jag har alltid gymmat i olika perioder. T.ex i två veckor tränar jag överdrivet och senare kan det ta en månad innan jag gymmade/sprang igen. Men nu igen har jag tagit tag i träningen och tränar lagom mycket längre period. Jag ska försöka träna 3-5 gånger varje vecka så länge som möjligt(helst till sommaren). Både jag och min kropp mår mycket bättre med träning!
 
Q - Superfin blogg! Är det du på bilden? 
Kram! 
 
A - Åh tack så mycket, vad du är gullig! Ja det är jag på bilden! Kram kram
 
 
Q - Är du tillsammans med nån? Tycker du att det finns intressanta killar i din skola? Det är sant det du har sagt om negativa människor, jag håller med. Du är alltid så vacker! :)
 
A - Hej hej! Nej jag är inte tillsammans med någon! Ja det finns några få få få killar som är intressanta på min skola hehe! Ja åh vad bra att du håller med, så onödigt med negativa människor! Ush! Åh tack vad du är söt! :)
 
Q - Vad heter typsnittet?
 
A - Oj jag har ingen aning, inget typsnitt jag använder så ofta, kan hända att det är Cochin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0