Q/A -

Q - Skulle du kunna göra en roomtour?:)
 
A - Jag har fått så många kommentarer på att jag ska göra en roomtour, och jag måste ta tag och göra det! Många har bett om ett videoinlägg om det, så det ska fixas!! Kram kram
 
 Q - Har du fått skolfotona än? Det hade varit kul och se hur din klass ser ut. :)
 
A - Yes det har jag fått! Här är min fina fina klass - 
 
 
Q - Skulle du kunna tänkta dig att ta en fika med en läsare? :)
 
A - Haha nämen vad trevligt det hade varit! Det beror väll lite på vem du är exakt osv, några läsare har bett mig om en "läsar-träff" men ja, inget jag har planerat för tillfället. Men ta kontakt med mig på min mail - [email protected] om du vill ta en fika med mig! Jag älskar att träffa mina läsare! Kram
 
Q - Du är riktig snygg sötnos
 
A - Haha nämen ja, vem du nu än är tack tack vad du är gullig! Hehe kram
 
Q - Skulle inte du kunna visa lite stretch övningar?
 
A - Jo men dock är jag nog den sämsta på att göra det! Jag glömmer nästan alltid alltid alltid att stretcha efter gymmet, väldigt dåligt av mig.. Men här nedanför ser ni flera av dom stretch övningarna jag brukar använda - 
 
 
 
Q - Vilken photoshop använder du? :) du är fan perfektion!
 
A - Jag använder just nu Adobe Photoshop CS4! Nämen åh nej vad du är gullig då, tack! Men ingen är perfekt, alla är fina på deras sätt! Kram kram på dig!
 
Q - Heej! Hur kommer det sig att din mamma är i Madrid så ofta och är du i Madrid varje sommar? Så fin är du! Puss!<3
 
A - Hej hej! Jo vi känner flera som bor i Madrid och därför åker vi dit väldigt ofta och är där nästan hela sommrarna! Åh tack vad du är gullig! Åh tack tack, puss och kram på dig!
 
Q - Kan du berätta mer om den fotograferingen du hade? Den du hade på bilden? 
Kram! :) <3

A - Vet inte exakt vilken fotografering du menar, jag har varit med i många, några större och några mindre. Men min syster brukar jag hjälpa med några mindre projekt och nyss hade jag en fotografering med henne! Massor med kramar! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt :) "vacker som en fjäril i en sommardag", förresten är du tillsammans med någon?

2013-11-13 @ 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0