Powernap -

Hej mina fina läsare!
Mitt bloggande har varit jätte dåligt idag, jag vet! Men jag vaknade rätt sent och jag och Isabella stack nästan direkt till Haga och åt en jätte god brunch där med hennes familj. Efter den långa brunchen med massor med mat stack vi hem till mig, och vet ni vad? Jag somnade haha! Jag tog en powernap och vaknade några timmar senare, alltså nu kl 17:00! Så ja kanske därför jag inte bloggat. Nu när jag har vaknat måste jag plugga också, ush vad mycket jag ska göra. Jag ska göra inlägg innan dagen är slut iaf, men just nu måste jag plugga! Jag slänger in en bild på mig och Isabella som ni säkert har sätt innan! Åh vad brun jag var då..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0