Music -

Build a girl - Jag visste knappt något om bandet the Fooo tills Ajji pratade om det för någon månad sedan. Jag satte på denna låt och faktiskt, jag älskar den. Riktigt riktigt nice att gå på stan med låten på högsta volym i öronen, löve!
 
In your arms - Jag kan lyssna om och om och om på denna låten! Det är något speciellt med den, jag vet inte vad men den är en låt man kan lyssna på hela tiden, när man är ledsen, glad, trött osv osv! Passar för alla tillfällen nästan! Riktigt chill låt, underbar!
 
Shouldn't come back - Väldigt fin låt helt enkelt, därför älskar jag den! Tyvärr lite sorglig lyrics, men jag tänker mest på hur låten är med t.ex den fina gitarren och Demi's fina fina röst! Åh vad underbar! Blir tårögd av låten!

Kommentarer
Postat av: Kajsa och Fanny

GRATTIS OTTILIA! din blogg är super bra och du är otroligt vacker :) Om du får några fina presenter idag, skulle du kunna lägga ut bild på det och skriva om det? :)

2013-11-28 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0