More about me -

1. Är du kär? - Kär är nog att ta i lite, ingen aning

2. Längd? - 1.63

3. Om du går in på ditt fotoalbum på mobilen vad ser du då? - Massor med fula egopics på mig och mina kompisar

4. Dricker du? - Nej för jag satsar på träningen och jag är galen utan alkohol

5. Födelsedag? - 28 November ( det är snart , ih ) 

6. Har du haft en pojkvän/flickvän? - En gång ja

7. Vart bor du? - Underbara Göteborg

8. Någon du vill träffa? - Ronja!!

9. Vem ringde dig senast? - Sofia

10. Vem smsa dig senast och vad stod det på sms:et? - Det var Sofia och hon skrev - Vill du snacka i telefon med mig? 
😍
 
11. Vem krama dig senast? - Kommer inte håg, kramar folk hela tiden

12. Hur många syskon har du? - Inga

13. Ögonfärg? - Blåa!

14. Skönaste personen du vet? - Haha finns många, men Michaela är så härlig och random!
 
15. Vem träffade du senast & vart? - Jätte härliga människor igår hemma hos Andrea

16. Har någon av dina vänner dött/tagit självmord? - Ja
 
17. Din musiksmak? - ALLT OCH LITE TILL

18. Vad åt du senast? - Frukost

19. Vad drack du senast? - Vatten

20. Har du din naturliga hårfärg nu? - Ja 
 
21. Vill du ha ditt ex tbx? - Verkligen inte, och kommer aldrig hända
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla din mail! ;)

2013-11-17 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0