Min halloween -

Godmorgon på er alla fina läsare!
Nu har jag precis kommit hem från en sjukt rolig kväll/natt! Jag träffade så många underbara människor som var jätte snälla och jag lärde känna så många och kom närmare flera! Jag hoppas få bilder idag från kvällen som jag kan visa er! Senare ska jag lägga ut bilder också hur jag såg ut hehe. Men iaf så var det jätte roligt och jag sov hos Danni med tio andra tjejer! Dock var det bara jag Mandana, Frida och Sandra som var uppe eftersom alla andra somnade direkt efter festen/tjejmiddagen. Så jag och dom tre andra tjejerna satt uppe till kl 5 på morgonen. Herregud vad vi skrattade och hade roligt! Vi snackade massor och rörde på oss! Jag hade iaf en underbar halloween och nu är jag jätte jätte jätte trött, ush. Dagen idag består iaf av att plugga plugga plugga.. Ska dock faktiskt äta på stan med Isabella och sedan plugga med henne! Ja, jag får försöka börja lite med plugget nu. Pussar och kyssar -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0