Kommer tillbaka imorgon -

Hej mina fina läsare! Jag vet att bloggningen har varit jätte dålig denna helgen, men jag har verkligen bara haft roligt denna helgen, träffat nära och kära och pluggat! Jag brukar alltid tänka på bloggen för mycket, alltid ha minst fyra inlägg varje dag osv, men denna helgen fick jag tänka mer på mig själv istället! Imorgon är jag taggad med att göra massor massor med roliga inlägg, det kan jag lova er! Hoppas ni förstår! Dagen idag bestod iaf av att först plugga massor, gå en lång promenad med min hund och sedan träffade jag Sofia lite spontant. Vi hade lugn musik på och snackade massor. Senare stack vi en snabbis på nordstan också. Riktigt mysig dag faktiskt! Nä nu ska jag fortsätta plugga och äta massor med frukt! Pussar och kyssar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0