Igår och idag -

Hej mina fina! Igår var det idrott och sedan efter idrotten gymmade jag i över en timma och hade en PT. Lärde mig jätte många nya övningar för både rumpa, mage och armar, super bra! Samma dag tog jag också en jätte mysig fika med Matilda i min klass, så mysigt verkligen! Hon bjöd mig på den nya "tomte" frapinon, STORT TIPS! Sedan när jag kom hem iaf så gick jag en promenad med min hund och mötte Sofia och Michela! Det var så roligt att träffa på dom eftersom både är på kryckor haha! Dom såg så roliga ut! Vi hade en jätte mysig kväll och dom åt Ben&Jerry(dock smakade jag lite hehe) och jag drack te! Min hals gör jätte ont så känner att jag kommer dricka te hela helgen nu. Idag är planerna att träffa Klara, Alicia och Isabella! Åh mina tjejer!
Pussar och kyssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0