Film tips 2x3 -

21 jump street - Ni måste se denna filmen, räcker det med att jag säger att Channing Tatum är med? Haha nä men den är både rolig och helt underbar! Det handlar om ett par "B" poliser som skickas tillbaka till en lokal skola för att smälta in och få ner en syntetisk drog ring. Låter kanske inte så jätte rolig men ni ska bara se den! Ah så mycket kärlek till denna film! Channing Tatum, pang pang och roligaste skämten!
 
Wedding crashers - Känner att jag sviker här med att ta en romantisk komedi istället för skräckfilm. Men jag tycker verkligen Wedding Crashers är en film ni ska se! Sedan är det jätte bra skådisar med som jag älskar, t.ex Owen Wilson, Vince Caaughn, Rachel Mcadams och Isla Fisher! Som det står på IMDB - John Beckwith och Jeremy Grey, ett par begåtts kvinnotjusare som smyger in i bröllop att dra nytta av den romantiska skiftning i luften, befinner sig i konflikt med varandra när John möter och faller för Claire Cleary. Filmen är iaf sjukt sjukt rolig och är en favorit från mig!
Pojken i Randig Pyjamas- Jag vet inte riktigt vad man kan säga om den här filmen... Den är så himlahimla bra, oslagbart bra! Dock så gråter man floder, man blir seriöst uttorkad av alla tårar man fäller. Den handlar då om ett koncentrationsläger under andra världskriget, en liten jude kille som blir kompis med en icke judisk pojke. Jag blir så arg när man ser hur de behandlar fångarna och man blir kär i båda pojkarna för att de är sååååååå söta. Har ni inte sett den så se den, ni kommer inte att ångra er. Den verkar hemskare än vad den är, man gråter av lycka och av sorg i hela filmen nästan!
 
The Blind Side - Den här filmen är så himla vacker. Det handlar om en svart kille som kommer från ett bråkigt kvarter och han blir mobbad i skolan för att han är svart och tjock.. Men på skolan upptäcker man att han att han är riktigt bra på amerikansk fotboll och han träffar och får bo hos en ''vit'' familj som tar hand om honom och älskar honom som deras egen son. Den här filmen ska man se om man är på lite depphumör och vill bli glad, då ska man definitivt se den! Det här en nog en utav mina favorit filmer, har ni inte sett den så sätt er vid datorn nu och se den!
 
Batman - Batman, Batman och Batman, vad finns det å säga? Mer än att det är de bästa filmerna som finns!
Allt är så bra va, den sista filmen ååååh. Asså om man ska se den, så får det va med typ värsta hd och värsta ljudet. Det är helt sjukt oslagbart. Jag älskar verkligen allt med den, upplägget å allt. Christian Bale är ju värsta bejben, och jag älskar våldet x) Vetinte vad jag ska skriva så, IM OUT ha D. Å om ni inte har sett den, SÅ SE DEN. 
 
Zombieland - Handlar ju om såklart ZOMBIES. Och jag älskar zombies. Okej vaddå spelat för mycket left4dead & dead island. Zombieland är en skräck/komedi, skitrolig med många as goa skådespelare! Den handlar la om att ett virus förvandlar alla till zombies och om några som försöker klara sig. Orkar inte förklara riktigt, så kolla bara på den! Rekomenderas grovt, speciellt om man är rädd för clowner c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0