Dagens teenagerpost - 28 November

 

Kommentarer
Postat av: ALMA

Grattis älskling! Jag skriver detta här nu för att jag kan inte få tag på dig på något annat sätt i min situation då jag just nu befinner mig i Kina. Min mobil är helt borta och kan inte laddas, och facebook är blockat här haha...

Hoppas verkligen du får världens bästa dag, för det är du värd. Du är en så himla fin människa, och jag vet att jag alltid kan ringa dig om det är något. Du är så omtänksam, fin, snäll, glad och jävligt random, haha. Jag önskar dig allt det bästa, och vi ses snart! saknar dig så myckeet
puss och kram, älskar dig

2013-11-28 @ 09:43:49
Postat av: HEJ

Grattis ottilia! Ha en bra dag <3

2013-11-28 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0