Bra dag -

Hej mina fina läsare! Har precis pratat i ungefär två timmar med Daniella i telefon, ska träffa henne en snabbis imorgon faktiskt! Jag är ledig från skolan imorgon och tänkte åka till gymmet imogron lite innan 11:00 och prova på IntervallFlex! Ska vara ett jätte jätte jobbigt träningspass för kondition och styrka! Jag tänkte faktiskt prova det imorgon! Sedan på torsdag fyller jag år! Ah! Tiden går så snabbt! För övrigt har jag varit jätte glad idag, för mycket energi på en gång haha! Herregud vilken energi jag har haft idag i skolan, helt sjukt ;) Pussar och kyssar ♥
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

När du fått alla din födelsedagspresenter, kan du visa dom i en video eller i bilder då? Helst video men går bra med bilder. Är väldigt nyfiken.
P.s Älskar din blogg! Kram kram

2013-11-26 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0