3 wanties -

Jag vill verkligen ha glitter toppar till min garderob! Jag älskar verkligen glitter, bara fråga någon av mina vänner! Jag är ett riktigt stort fan av allt som skiner och glittrar! Dock har jag ingen topp just nu som är så, jätte synd faktiskt. Måste måste måste ha!
Detta har jag velat ha jätte jätte länge! Inte just det svarta fodralet men ett Marc Jacobs fodral till min nya skoldator! Jag tycker verkligen Marc Jacobs fodral är så så så snygga! Jag skulle helst vilja ha ett jätte färgglatt! Åh jag måste köpa! Just nu har jag inget fodral till min dator, hehe.
 Jag vill verkligen ha en tracksuit! En passade mukisdräckt helt enkelt, åh så mys! Helst en från juicy couture, Victoria Secret eller Hollister/A&F! Vill verkligen ha en suit som matchar som jag kan verkligen LEVA i här hemma under dom kalla vinterdagarna!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0