- otursdag

Jävla oturs dag
Hej bloggen ! Jag har haft en sån dålig dag idag, jag vaknade upp vid kl 6 och råkade somna om utan att tänka på det då jag drömde en jätte hemsk/äcklig dröm. Jag vaknade sedan upp igen fem i åtta och hade jätte bråttom
till skolan och kom jätte sent. Andra lektionen var brännboll och första gången jag slog bollen flög den långt och jag sprang ett helt varv ( eller vad man säger ) MEN andra gången jag skjuter den så ramlar jag, skrapar upp hela mitt ben och min hand gjorde sjukt ont. Jag fick gå till skosyster och troligtvis är min hand bruten. Därför tar detta inlägg år att skriva för måste göra det med min vänster hand. Sedan på dagen åkte jag och min klass iväg där vi ska ha konsert imorgon. Där fick jag vara kvar ända till kl 19.00 OCH på hela dagen har jag ätit en macka. Därför var jag yr när vi övade inför konserten och har knappt sovit något inatt.
Som tur är, är jag hemma nu och ska snart äta god mat. Åh jag hatar allt idag, jag ville egentligen träna idag med men ja, min hand och knä förstörde lite där. snälla kan någon komma och göra mig glad
 
Nu ska jag sluta klaga och hoppas ni har haft en mycket bättre dag än mig, pussar & kyssar ! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, hoppas din morgondag blir bäst och krya på dig! Jätte fin bild :) <3

2013-05-27 @ 22:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0