Best in life ♥


Kommentarer
Postat av: basebollivet.blogg.se

Sovmorgon är livet.

Svar: New York är en underbar stad!!! Jag älskar varje gång det är en resa dit på schemat haha. Jag har varit på alla de ställena. Hollywood är coolt och jag älskar att vara i LA.. men inte så att jag skulle vilja bo där. I Cali är jag såfall mer inne på San Fransisco som är en favoritstad hos mig. I Florida gillar jag Jupiter men Key West & Miami är också helt fantastiskt. Dock inte heller ställen jag skulle vilja bo. Washington har jag några av mina absolut starkaste minnen så den stan kommer alltid vara i mitt hjärta! :) Sen gillar jag faktiskt St Louis där vi bor och Chicago! Men skulle jag bo i solen så blir det absolut San Fransisco

2013-02-18 @ 05:58:45
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0