Varför jag älskar dessa låtar -

I will be here - Såg ni videon jag la upp för några veckor sedan? Då måste ni se den! Efter ni har sett den videon kommer ni uppskatta låten ännu mer, jag blir så känslig när jag hör denna låten. Jag blir glad och samtidigt så ledsen när jag hör låten. En låt med mycket känslor och stor betydelse iaf! 
 
The Backpack Song - Denna låten blir jag alltid så "ny kär" av. Jag tycker den är både fin och helt underbar. Varför den är lite mer speciell är för att jag hörde låten första gången i ett speciellt avsnitt i Pretty Little Liars. I avsnittet hittar Spencer och Toby varandra igen och dom är så kärleksfulla. Världens bästa scen enligt mig. Så varje gång jag hör låten kopplar jag till den scenen och hela jag blir som nykär och glad. Jag kan inte förklara mina känslor jag får när jag hör låten!
 
By the grace of god - Helt klart en av dom finaste låtarna jag har hört. Jag fastnade för den direkt när jag hörde den första gången. Jag är som sagt ett stort fan av Katy Perry och helt klart är detta en av dom finaste låtarna hon har gjort. Texten är jätte fin och hela låten ger mig rysningar som ingen låt kan göra nästan.
 
Everything i need - På den senaste veckan har jag sett filmen Ego nästan varje kväll?! Det har blivit min nya "somna film" haha. Jag somnar jätte lätt till den filmen. Jag fastnade iaf för denna låten. Jag tycker den är helt underbar, väldigt chill och otroligt fin. Jag är fast i låten. KÄRLEK säger jag bara.
 
You & I - Åh One Direction, mina älsklingar. Iaf låten You & I är helt klart den finaste låten på deras nya album. Jag fastnade för den direkt eftersom den är så fin. Sedan kopplar jag denna låten till en speciell person så därför är låten "speciell" för mig. Jag älskar iaf låten, den betyder mycket för mig.
 
How to save a life - Åh denna låten hade vi på våran slut konsert i nian. För övrigt älskar jag denna låten. Texten och låten är jätte fin, jag blir tårögd när jag lyssnar. Både för den är så fin och jag tänker på min gamla klass. Helt klart en favorit för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0