Tick tock -

- Förlåt för dom få inläggen idag, men min dag har varit upp och ner idag -
Jag är så jäkla stressad nu förtiden, helt galet. Jag var med Felicia två timmar i stan idag och jag kände bara hur deppig jag var och hur stressen tog över. Samtidigt som jag är 100% taggad för nyår är jag jätte stressad över nyår. Det var sista minuten idag jag bestämde vad jag skulle ha på mig till nyår. Kvällen slutade iaf hemma hos Linus med Felicia, Lukas och Julius. Vi kollade film och åt pizza. Nu måste jag verkligen sova sova sova. Senaste veckan har jag tränat varje dag och stressat över nyår, jag är slut. Knappt sovit något. Kan det inte bara bli nytt år så jag kan bara ta det lugnt och försöka vara glad! Godnatt kära läsare, snart kommer massor med inlägg för att gott göra er! Pussar och kyssar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0