More about me -

Jag tror att allting händer av en andledning | Jag och mobiler funkar inte i hop, jag gör sönder dom jätte lätt | Jag har som sagt svårt för att falla för en kille, men om jag gör det, då betyder han verkligen allting för mig | Jag har jätte lätt för att må illa om jag äter onyttiga och söta saker | Jag tycker julen verkligen är så mysig, jag älskar julmusik och julmust | Jag älskar att få andra att bli glada så jag försöker ge många komplimanger och ge fina saker till andra | Jag har jätte svårt att berätta för en kille om jag gillar honom, jag har nog bara gjort det en eller två gånger | Jag har svårt för att ljuga, därför gör jag aldrig det längre | Jag kan spela flera olika instrument och har ett stort intresse för musik, men pratar inte ofta om det | 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0