I spit on your grave 2 -

Jag och Alicia såg denna filmen igår, vet inte riktigt vad jag ska säga, den var riktigt riktigt brutal. Jag och Jennifer såg ettan för ett tag sedan och den tyckte jag var brutal, sedan såg jag tvåan, herregud. Tvåan är tre gånger så mer brutal än ettan!!! Så känsliga tittare ska inte se denna filmen! Dock tycker jag faktiskt att filmen var riktigt bra! Det är då en skräckfilm, och man behöver inte se ettan för att se tvåan, det är helt olika personer/historier osv. Det ända är att det handlar om samma sak. I båda filmerna blir en tjej fångad och våldtagen, på olika sätt med olika män. Jätte hemskt verkligen. Dock så kommer tjejen ut och ska hämnas på dessa män. Jag tycker filmerna jätte jätte hemska och man mår verkligen dåligt inombords, dock ser man sitt egna liv annorlunda. Man ska inte klaga på sitt liv iaf. Jag tycker tvåan var mer spännande och faktiskt bättre! Det hände MYCKET mer i tvåan. Dock som sagt mycket mer brutalare!
 
Jag som är en saw älskare tycker ju om dessa filmer! Så jag rekommenderar
denna film! Men ja, ingen favorit men den var bra och sevärd!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad komiskt, jag och några kompisar skulle se på film i morse också ville vi se skräckfilm, så vi slumpade en och det var denna!! Haha! Tycktes det var lite kul när jag läSte det nu ;)
Kram! <3

2013-12-08 @ 19:01:36
Postat av: Anonym

Gud vad komiskt, jag och några kompisar skulle se på film i morse också ville vi se skräckfilm, så vi slumpade en och det var denna!! Haha! Tycktes det var lite kul när jag läSte det nu ;)
Kram! <3

2013-12-08 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0