Fakta om mig -

Fakta:
1. Bor: Göteborg
2. Flyttat..gånger: En gång
3. Hårfärg: Blond/mellan blond
4. Längd: 163 cm
5. Frisyr: långt platt är mitt naturliga nu
6. Ögonfärg: Blå
7. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt
 
"Har du nånsin":
1. Gått med pyamas till skolan?: Haha nej det tror jag inte, onepiece en gång om det räknas
2. Klippt sönder dina byxor för att få nya?: Ja klippte dom till shorts haha
4. Tagit sönder något dyrt?: Ohja, tappat en hel del
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Nä
10. Har du någonsin rökt?: Nej
11. Har du haft sex? Nej
12. Har du varit full den här månaden?: Nej
13. Har du syskon?: Nej
14. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Ja
15. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Nej
16. Har du ljugit på någon fråga än?: Nej 
 
 
Fyra grejer:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Haha ja en gång i somras t.ex när jag var på krök. Dock hade jag inte druckit någonting men jag sprang för alla andra gjorde det.
2. Har du en hund?: Ja
3. Sover du helst själv eller med någon?: Med någon självklart
4. Tror du på spöken?: Ja, eller rättare sagt andar
 
Om dig:
1. Hur gammal är du?: 16 år
2. Namn? Ottilia
3. Skostorlek?: 36/37
4. Vart bor du?: Göteborg ju
5. Hur många barn vill du ha?: Ingen aning, ett eller två minst iaf
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Jag rullar och sedan äter
8. Har du ätit sushi?: Ja herregud, varje vecka
10. Humör?: Riktigt fundersam över livet kanske man kan säga haha
 

Vem:
1. Vem älskar du?: Mina nära och kära
2. Vem är den bästa artisten/gruppen?: Många men Macklemore är min gud iaf!
3. Vem pratade du senast i telefon med?: Mamma
4. Vem vill du prata med?: Många 
5. Vem sov du senast med?: Felicia
6. Vem vet allt om dig?: Alicia, Isabella och Sofia  

Känslor:
1. Saknar du någon just nu?: Ja
2. Är du glad?: Nja inte direkt
3. Är du fundersam?: Ja
4. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej

5. När grät du senast?: Igår 

 

Kan du:
1. Kan du röra på öronen?: Ja
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej 
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja det kan dom
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Oj verkligen inte 
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Självklart, jag dricker inte, satsar på träningen 110%
7. Kan dina vänner lita på dig?: Alltid
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Nja, vet inte
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Men haha ja 

Trackback
RSS 2.0