Frågor om mig -

Blandat.
Hur mår du just nu? Sådär, rätt okej
Är du hungrig nu? Nja

Vad är klockan nu just nu? 19:37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Swefilmer & blogg.se  
 
Nio frågor om dig själv.
Namn? Ottilia
Smeknamn? Otto, otti och Levis oftast
När fyller du år? 28 November
Några piercingar? Öronen 

Vad har du på dig just nu? Träningskläder haha

Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag oftast alltid är positiv och aldrig elak med mening
Vad är du bra på? Att röra på mig
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj & mina vänner! 

Sover du hellre själv eller tillsammans med någon? Tillsammans med någon!
 
 
5 frågor om idag.

Vad har du gjort idag? Varit med Isabella, gymmat, träffat Sofia, varit i stan och ätit.

Vad ska du göra nu? Kolla på Pretty Little Liars tror jag!


Har du gjort något dåligt idag? Inte vad jag vet haha!


Vad har du ätit idag? Mackor, frukt, proteindrink, sallad och tänkte ta lite thai nu.
Vad händer imorgon? Gymma och träffa Felicia!
 
frågor om dina vänner. 
Har du många bra vänner eller få bästavänner? Jag har både många bästavänner och många vänner!

Vem är den roligaste av dina vänner? Jag umgås inte med tråkiga människor så alla är roliga ;)
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är snygga/fina på sitt sätt!
Vem vet allt om dig? Isabella och Alicia
 

Musik.

Lyssnar du på musik just nu? Ja!!
Vilket är ditt favoritband/artist? Har flera favoriter, men t.ex Olly Murs, Katy Perry, Eminem, Macklemore, OneRepublic ungefär! 
Vad gillar du för musik? Gillar verkligen nästan allt!

Kärlek. 

Har du kysst någon idag? Nej har bara pussat en kompis.

När kysste du någon senast? Drygt en vecka sedan.
Är du romantisk? Ja herregud ni ska bara veta.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Självklart är det mysigt med förhållande.

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Kommer aldrig hända.
Vem sov du senast bredvid? Isabella
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Har inte så bra koll på det haha!
Hur ska din tjej/kille vara? Han ska vara ärlig, snäll, riktigt rolig, skulle inte vilja göra mig ledsen och inte hålla på med flera samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0