Favorit -

 1. Favorit mat: Sushi tror jag kommer på topplistan
 

2. Favorit färg: Gul för man blir så glad av den färgen!

 

3. Favorit stad: Göteborg och London kanske

 

4. Favorit dricka: Aloe vera och redbull

 

5. Favorit känsla: Att vara kär helt klart

 

6. Favorit musikstil: Allt möjligt verkligen 

 

7. Favorit film: Mean Girls och Saw

 

8: Favorit sak att göra: Pussas

 

9. Favorit telefon: Min iphone 5 självklart

 

10. Favorit bok: Läser verkligen inte böcker.. Så fall Body licious som är en jätte bra träningsbok!

 

11. Favorit TV program: Pretty Little Liars om det räknas

 

12. Favorit glass smak: ALLA GLASS SMAKER ÄLSKAR JAG.. förutom Daim

 

13. Favorit hobby: DANSA TILL MUSIK

 

17: Favorit klädesplagg: Mina hollister jeans som jag tyvärr spillde soya över ..

 

18: Favorite blog: Min egna! Hehe nä men ingen aning faktiskt

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0