Dagens träning -

Hej alla mina fina läsare! Idag gick jag upp kl kvart i elva på morgonen och hade jätte bråttom till gymmet. Jag hann dock färga mina ögonbryn(som ni kanske ser på bilden haha) men annars slängde jag i mig lite frukost och sedan direkt iväg mot gymmet. På gymmet idag gjorde jag först passet intervall - Flex och sedan gymmade jag i 45 minuter. Jag rekommenderar verkligen Intervall - Flex ! ! Man blir verkligen svettig av passet, man börjar med 30 minuter intervaller som brukar oftast vara jätte jobbiga och jätte bra för konditionen, sedan avslutar man med 30 minuter flex övningar som består av att göra olika ställningar som är jätte bra för kroppen osv. Efter passet vilade jag lite men kände att jag kör lite gym också. Jag satsade lite mer på lår och armar helt enkelt. Lite skivstång och vikter i ungefär 35 - 45 minuter. Nu är jag hemma och precis tagit en lång dusch, vilken känsla jag har i kroppen just nu, helt jäkla slutkörd. Verkligen bästa känslan efter kärlek. Nu ska jag göra i ordning mig lite så kommer Felicia hit senare, yea ! Saknar henne ! Hon hade planerat att träffa några tror jag, men iaf ska vi ha en riktig mystjejkväll hemma hos henne ikväll, åh längtar! Pussar och kyssar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: L

Vad kör du för övningar för låren? Vill få mindre lår så vad kan vara bra att göra för övningar då? Grym blogg btw, tummen upp för dig!!! :D

2013-12-27 @ 20:42:22
Postat av: L

Vad kör du för övningar för låren? Vill få mindre lår så vad kan vara bra att göra för övningar då? Grym blogg btw, tummen upp för dig!!! :D

2013-12-27 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0