50 olika svar -

Frågor tagna från Emmas blogg -
1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Oj har massor med favoritnamn.. kanske Vanessa, Cornelia eller Valentina?
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Ego
4. Har du bra självförtroende? – Det går i perioder om jag ska vara ärlig
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Vara med mina nära och kära
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Idag? Träna, plugga fira Tania!
7. Beskriv ditt drömutseende på en kille: Ojoj, svår fråga! Ingen aning, förut var det blåa ögon blont hår men det har ändrats.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Min mamma
9. Någon du har kysst - Hehe, det vill ni allt veta
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Ja då
11. Den du senast sov över hos – Hos Alicia tror jag
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Sara eller Felicia tror jag
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Nej vill faktiskt byta snart, vill ha någon "vinter profilbild"
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Chips så fall, gillar inte godis
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Åh gud, massor säger jag bara
16. Hur uppvaktar man dig? – Med pussar, kramar och Aloe Vera
17. Har du rykten efter dig? – Inte vad jag vet, kan hända att något flaskt töntigt rykte har kommit som t.ex hon har kysst den, hon har legat med den, när det är motsatsen till vad jag gör.
18. Din absolut sämsta egenskap? – Jag blir väldigt väldigt lätt ledsen. Jobbigt faktiskt.
19. Din bästa egenskap? – Pratglad och positiv som attan
20. En låt du är beroende av? – The one that got away - Katy Perry ALWAYS!
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – "åhhh bästaste älsklingen!!! ÄLSKAR DIG💗💚💗💗💚💗💗"
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Channing Tatum! Haha nä ingen aning.
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Nja, beror väll på om båda har kommit över varandra och hur sitvationen är, men annars ja det tror jag.
24. Har du kysst en kompis? – Ja
25. Hur ofta dricker du alkohol? – Aldrig
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Riktigt hemskt om jag ska vara ärlig
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej, eller det beror på.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Hahahaha typ sex eller något. 
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Ingen aning, över 40 kg mindre än 50 kg, och ja jag är väll nöjd.
31. Hur lång är du? – 163 cm.
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Ego eller i rymden finns inga känslor tror jag. NÄ SUNE JA!
33. De bästa svenska skådespelarna? – Oj, ingen aning.
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Gillar båda men inget slår Harry Potter!!!
35. Ditt humör för tillfället? – GLAD
36. En vacker person? – Katy Perry är faktiskt vacker
37. Har du instagram? – Yes - EGOTTILIA
38. Vem kramade du senast? Min mamma
39. Vem träffade du senast? – Alicia och Klara
40. När slog du dig senast? – Haha vet inte
41. Någon du vill träffa? – Ronja!
42. När grät du senast? Varför? – Typ några dagar sedan, privat.
43. Sminkar du dig varje dag? – Haha verkligen inte, orkar inte ha smink varje dag.
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Folk säger olika
45. Är du helsvensk? – 15% norsk! Okej aa helsvensk typ
47. En artist du inte gillar? – Hela tokyo hotel bandet
48. En artist du gillar? – Katy Perry, Justin Bieber, Macklemore, Eminem och jätte många mer.
49. Vad är det bästa som hänt dig? - När jag flyttade till Göteborg.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Kär och rik 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
Det finns inget kärlek utan sex .. du är verkligen blond herregud

2013-12-16 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0