Q/A

Fick två frågor från två anonyma läsare , tänkte svara på dom i detta inlägg !
 



svar - Ja det gör jag ! :)  Verkligen hur kul som helst ! Älskar min klass !
 
Nej verkligen inte ! Eller det är ett plus om man kan sjunga men inget måste !
Några i min klass kom in till klassen bara på att spela instrument vissa kom bara
in på sång ! ( man måste söka in och gå på audition )
Jag sökte in med både sång och instrument för då är det  störst chans att komma in !
Sen t.ex jag sjunger inte så sjukt mega bra men kom in ändå eftersom jag spelade 
instrument också !
 
 
svar - Åh tack så mycket ! Det var faktiskt min mamma som sminkade mig ! 
Men vi följde en spansk sminkvideo på youtube som var sjuuukt bra !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow skit cool sminkning! Din mamma måste vara as bra ju! Älskar din blogg skit mycket, ja har aldrig kommenterat förut men nu gör jag det! Haha, kraam <3

Svar: Awww tack så mycket ! Vad glad jag blir , fortsätt kommentera ! KRAM KRAM <3
egottilia.blogg.se

2012-09-11 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0