Konfa bilderna ni aldrig såg

Jag tror det var 12 maj jag konfirmerade mig .. ja det var det nog ..
( haha allting stort/bra hädner den 12:e för mig .. )

Jo jag skrev knappt om konfan för er känns det som , jag la aldrig upp bilderna 
vet jag , inte ens en ! Här får ni några i alla fall ! Tror jag inte la ut dom för tyckte jag var så ful
den dagen hahaha .. jag lockade håret på morgonen och så klart på vägen till konfermationen så gick lockarna ut
och hela mitt hår såg knas ut haha .. 
Ja annars var det än toppen dag !! Håret var det ända dåliga haha ! 
Träffade nära och kära plus fick massor med fina presenter och det bästa var väll en systemkamera !
Sen alla vackra halsband ! Ett av halsbanden har jag på mig verkligen HELA tiden haha !
Sen fick jag ju massor mer ! T.ex en synt / piano ( plus lektioner till det ) , ett
stativ till systemkameran, örhängen och massor massor mer !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josse från värsås <3 :D

Joo ditt hår ser ju jättebra ut precis som du ! <3 Jag har en fråga.. jag vet inte än om jag ska gå på konfa men hur länge går man på det ungefär?? <3 <3

Svar: tack så mycket finaste josse ! <3Konfa är verkligen jätte kul och brukar hålla på i ungefär ett år !
kram kram <3 <3
egottilia.blogg.se

2012-09-15 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0