Grym lördag med grabbarna !

( Ja dom är mina grabbar ! )

Rolig kväll , sov över hos Alma med Jennifer, tyvärr åkte Moa hem lite innan..
Men vi hade huset för oss själva alltså as hög musik och bakade klockan 00.00 , HAHA ..
Sen så fick jag ryck och började träna , gjorde ungefär 150 - 200 situps och gjorde massor
med rump övningar HAHA .. aa jag är normal..
Jo sen gjorde vi en jätte god salad, var ute och spelade fotboll vid ett .. OCH åkte
longboard , yeah !
Men sjuk mysig kväll / natt med Alma och Jennifer jao !

Bjuder på några bilder där vi är ofixade (iaf jag) , flummiga
och allmänt fula , woop woop

MEN vi är ju ändå lite charmiiga !






OJ , jag dör så ful jag är på den sista bilden, men herregud alla har sina
JÄTTE JÄTTE JÄTTE JÄTTE fula bilder, och här har ni min , hehe ..

Haha p.s. ni ska bara veta hur många flummiga videos
vi filmade , haha .. oj

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, bilden är jätte söt :D !!!

2012-05-07 @ 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0