Girls just wanna have fun .. i skolan .. ?

" bara för jag var lite klumpig och raderade videon som jag svarade på frågan om hud och finnar ( ska göra en ny så snabbt som möjligt ) så får ni ett annat klipp från IGÅR ! "

Jag och Bella hade skolan för oss själva , bara några få lärare var där eftersom klockan var fyra eller något .. så varför inte lika gärna sätta på musik och filma lite när vi dansar loss helt crazy typ ?
man måste ju ta vara på tiden och bli lite galna då man inte har några jobbiga klasskååååmpisar som tittar på...
eller ?

" och som jag skriver i slutet, ja vi är lite smått galna , men vi älskar varandra ändåå ♥ "

( .. fint att jag också dansar i mjukiiisar som jag hade när jag orienterade i skolan, haha orkade inte byta när det ändå var sista lektiiionen .. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0