DAGENS rosa LISTA !

Idag är det.. tisdaag

Idag tycker jag om.. en speciell kille !

Idag har jag.. inte mens

Idag borde jag.. skriva på min SO uppsats ..
Idag tycker jag.. att jag är bäst ! Nä men jo ..

Dagens värsta känsla.. när jag skulle ta ett ägg ur ägg - kartongen på hemkunskpaen och råkade krossa det i kartongen ... fast gick i väg och låtsades som inget hade hänt , haha

Dagens bästa händelse.. heeemliigt , heheehhe

Dagens panik.. När jag går in på Facebook och ser att jag har fått tidslinjen fast jag inte har valt det !!! buhuuu

Dagens hiss.. att jag fick gå 40 min tidigare på matte lektion pga att jag skulle till läkaren !
Dagens diss.. tidslinjen ..

Idag är jag nöjd med.. att jag faktiskt har pluggat massor !
Idag är jag missnöjd med.. att jag inte är klar med SO uppgiften !

Idag saknar jag.. alla mina kompisar !

Idag avskyr jag.. Katrin .. min hemkunskaps lärare !

Idag älskar jag.. kärlek !
Idag just nu ska jag.. P L U G G A !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0