There's only one queen and that's Madonna ! BITCH

Hej igen !  
Har försökt att ladda upp ett videoinlägg i flera timmar om Spanien och vad jag har köpt
men det funkar verkligen inte !?! 
 
Min dag idag bestod av att jag vaknade upp hos Isabella och vi gjorde vi en jätte god frukost till hög musik !
Efter det så åkte vi nästan direkt till Liseberg och mötte upp kära Karin !
Vi var bara på Liseberg en liten stund , iaf jag pga av att jag var tvungen att åka hem 
FÖR ATT GÖRA ORDNING MIG TILL MADONNA KONSERTEN !
Fick det i konfa - present av min granne , jätte rolig present faktiskt ! 
 
Haha föresten ni skulle se mig och Isabella igår HAHA !
Först träffade jag Jennifer i stan, senare åkte vi och träffade David och Niklas .
Men vi åkte hemmåt kl tio / elva på kvällen då jag åkte och mötte Isabella ! 
Har saknat henne så himla himla himla himla mycket !!
Har saknat så klart saknat alla mina kompisar jätte mycket , t.ex Jennifer ! 
Men när jag och Bella såg varandra, då började hon skrika mitt namn och jag började springa mot henne och hon sprang till mig , jag hoppade på henne och hon snurrade runt mig och vi var så himla glada den kvällen !! Äkta Isabella och Ottilia kärlek alltså !! Haha vi hade så mycket att prata om !
Ja men nu ska jag sluta prata , ska gå ner till grannen där min mamma också är så ska vi väll dra åt oss Ullevi där Madonna är !

PUSS !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din anonyma :3

Jag älskar dig!!! <333

2012-07-06 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0