Jag sticker till värmen ett litet tag !

 Hej alla , tröttnat på svensk sommar ?
Det har jag iaf ! Så därför ska jag sticka till Spanien ett tag , haha nä jag är faktiskt 
en sån person som saknar Sverige och folket i Götet väldigt väldigt snabbt tyvärr , men 
ska bli skönt att komma iväg nu ändå !
MEN IAF
Det blev inte exakt som jag och Alicia hade tänkt oss haha .. vi drack massor med energidricka och åt massor med godis och pizza men vi somnade ändå klockan 3 / halv 4  ? ! hahah , vi sa att vi bara skulle ta en liten tupplur och vakna upp klockan 5 på morgonen så vi ställde klockan ... vaknade vi av klockan ? NÄÄ
.. vi vaknade klockan 10 på morgonen istället .. haha !
 
Men vi har sett minst 10 filmer tror jag och vi har haft sjukt roligt !

Hon åkte vid klockan 2 / 3 idag och sen dess har jag packat och städat mitt rum ..
skulle egentligen träffa två personer under dagen efter , men slutade
med att ingen kunde haha ..
 
Men jag har bara packat packat och städat massor idag .. är helt slut !
 
Och JA jag ska till Spanien i nästan tre veckor , haha nu ska jag bli riktigt brun tänkte jag ! !
OCH jag kommer ha med mig min älskade dator till le SPANIEN så jag kommer blogga
där troligtvis , super bra va ? 
 
♥ Ja men ska sova nu , puss godnatt ! ♥
 
 
Haha lite glad - crazy och halv ful bild från förra gången i le SPANIEN 

Kommentarer
Postat av: Alma

Haha le spanien ottilia? .. <3

Svar: haha ja jag tyckte det lät bra :D <3
egottilia.blogg.se

2012-07-20 @ 09:44:17
Postat av: Anonym

Åh ALMA :D Jävlar va vacker Ottilia... <3

Svar: haha alma är go hon ;)åh tack så jätte mycket , kram <3
egottilia.blogg.se

2012-07-21 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0