GANG BANG shot you dead

Nu har jag gjort i ordning mig lite smått och ska ut på stan och träffa Frida och käka med henne !
Efter det ska hon träffa sin pojkvän och jag ska träffa en killkompis i stan snabbt
och sedan ska vi hem till honom tror jag !
Efter det ska jag sova hos Bella , hon har konfa firande imorgon, som jag ska vara med på !
 
Madonna igår var bra igår faktiskt ! Hon var väldigt väldigt väldigt sen ... så publiken blev lite smått sura
men annars var konserten bra och sjukt cool !
... hehe kunde ju alla låtar pga av att jag lyssnat så mycket på henne det senaste pga konserten .
 
 
 
 
 
 
en favorit låt av Madonna , iaf av hennes nya låtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0