♥DUNKINDONUTS♥

Blev en liten shopping tur idag igen ! Eftersom jag MÅSTE ha en ny bikini och hittade ingen igår ..
MEN IDAG hittade jag en !! Min bikini jag hade innan älskade jag så himla himla mycket !! Den kostade ungefär 
600 / 700 hundra svenska kr (den var från Madrid förra året) .. jag vet , dyrt för att vara en bikini , men åh den är så snygg , så många detaljer ! Den är perfekt ! ! Kommer från något dyrt märke , vet inte vilket , men iaf tänker inte lägga så mycket pengar på en ny bikini , för hann bara ha den i ett år den förra och den gick redan sönder ? Underdelen blev slö , eller töjdes ut kanske man kan säga .. sen får inte mina bröst plats , för överdelen är för liten haha ..
Iaf köpte en enkel och snygg brun bikini för ganska billigt pris idag ! 
 
IAF nu ska jag sluta snacka om onödigt bikini snack .. 
Efter vi gick i värmen ett tag tog vi en fika på DUNKINDONUTS !

tror bara dunkindonuts finns i stora huvudstäder och det är så gulligt och verkligen paradiset för
donut älskare !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn <3

ÄLSKAR verkligen att du bloggar när du är utomlands oxå! Och att du lägger ut så fina bilder gör mig glaad haha! Puss och kram Linn!

Svar: Åh vad roligt att höra ! Kanske ska fortsätta med det då ! :) Aww , haha ska lägga upp så många bilder som möjligt ! :)
puuuss och kraam egottilia !
egottilia.blogg.se

2012-07-24 @ 20:02:48
Postat av: Sofia

Inte nog med att det är sjukt mycigt och gullig inredning så är donutsen så ENORMT goda, kan äta hur många som helst, nästan1 <3 ;) :*
Kramar Sofia <3

Svar: Haha håller med dig ! :D dom är sjuuukt goda !! Tyvärr mår jag illa lätt om jag äter för många, men dom är ju sjuuuuukt magiskt goda !! :D <3Kram kram egottilia <3 :*
egottilia.blogg.se

2012-07-25 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0