COCKPIT

Hej alla ! Gör ett snabbt inlägg innan jag sticker till Jennifer och sover hos henne !!
Har inte träffat henne på ungefär tio dagar , då hon var i le Spanien !
 
Våra planer idag blir nog att käka tacos och kolla film , myyyys . . !
Imorgon blir det att kolla på den nya filmen COCKPIT på bion med två andra !
 
Ska bli sjukt kul , har längtat efter att se Cockpit första gången jag hörde om den , haha !
( jag är ju intresserad av pilot yrket osv osv .. )

Men här får ni en bild på min outfit och trailern på Cockpit så hörs vi imorgon ! 
puss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KRISTINAAA

snygga höfter du har bruden! <3

Svar: Tack snygging ! <3
egottilia.blogg.se

2012-07-15 @ 12:44:01
Postat av: Ronja

Dööööör lite va snygga shorts!!

Svar: tack bästa Ronja ! :*
egottilia.blogg.se

2012-07-18 @ 00:44:33
URL: http://puckoponja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0