Busar lite

tjaa alla ottilias beundrare! Alma här, lagom tjock och go. Jo nu är det såhär att jag är lite busig ikväll och skriver ett litet inlägg i förskott för ottilia har inte bloggat sen 13.06 idag. Om ni vill veta om min dag så har jag badat och ätit kex, fredrik reinfeldt med. Nu är jag så toanödig så jag tror att jag dör. Om jag ska skriva nåt lite snällt om ottilia som ni inte kanske visste är att när hon, jennifer och moa var hos mig satte dom på sig min mammas skidhjälm och tog kort, kul att veta va? :D nu tror jag att ottilia är med nån kompis eller så för hon dizzar mig på fb. Peace out, hörs imorn vavavavavavavavavavavaaa //Alma Imorgon kommer en bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0