ALMA HÄR IGEN

Tjaaaaa alla Ottilias beundrare, igen! Har inte uppdaterat nåt idag, för haft fullt upp, eller nej det har jag väl inte men.. hade ingen tillgång till dator men nu så! Men jaaag har iaf varit hos tandläkarn, 08.10 imorse.. ska nämligen få räls till hösten HAHHHAHAHA TUFFTUFF TÅGET. oj.. men sen hade jag träning och det var så jävla blött, har typ aldrig tränat i så mycket regn innan, fotboll iaf. Det blir mycket fotboll för mig nu några veckor, minicup på söndag, läger tis-ons, fotbollsturnering på landet på torsdag och sen på måndagen efter det drar ju gothia igång! Så jävla gött! Vilka ska kolla eller medverka? Eller kanske disco:a? HAHAHA lol tönt. KOMMENTERA ISÅFALL
 
Okej vad ska vi skriva nu dååå..
Jo om vi ska beskriva Ottilia lite, så är hon väldigt väldigt snäll, ni behöver liksom inte vara rädda för henne. Sen har hon ett väldigt fint utseende och är oftast positiv! Men det är lite jobbigt när hon puttar ur mig ur sängen när hon sover! Också går vi ju på samma skola, och hon tycker väldigt mycket om mörk choklad och ibland lösgodis.

Nog om det, så ska ni få ett litet mini-collage där ni får se vem jag är om ni inte redan visste haha och så kommer två andra bilder på mina chics! Go bild längst till höger azzå, man måste bjuda på sig själv! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0