Svar på kommentarer

tog bara dom fyra senaste frågorna just nu !

Men vill bara att ni ska veta att jag blir jätte
glad om ni kommenterar !

Vissa av er är jätte dåliga på kommentera :(
blir ju jätte glad av kommentarer och vill blogga
ennu mer dåå !

Men iaf här är några svar ! ♥
svar ; nej då ! Ska verkligen inte sluta blogga ! Iaf inte just nu när
jag äntligen har börjat blogga varje dag osv ;)
kram kram !
svar ; just NU ? Vartsom hällst där det är mycket mycket vaaarmt !
För jag vill bli brun nu !!





svar ; haha Kristina, jag börjar visst bli blek , och jag önskade
jag kunde vara lika snygg som dig nu på vintern ! ♥
svar ; ÅHHH det är världens snyggaste skor !
Fast dom skorna kan man
liksom inte ha överallt , hela tiden .. om du fattar vad jag menar ;)
MEN DOM ÄR SJUKT SNYGGA ! ♥
Så här ser Jeffrey Campbell skorna ut :




Kommentarer
Postat av: du vet vem... jag är random..

Här dissar man min kommentar ja......

2012-02-16 @ 13:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0