Hakuna Matata , det är ord som är bra

ush ligger i min säng helt ensam och lyssnar på gamla disney låtar som hakuna matata, är på väg, färger i en vind, havet är djupt, snart är det jag som är kung osv ..

OCH är sjuk, stackars mig ..
Kan knappt andas, känner inte smak på någonting, ont i huvudet, , mår illa och känner mig varm !
.. sen min hals ska vi inte ens prata om .

Blä dog i skolan idag men var det ganska viktiga lektioner så fick klara mig haha, sen så var jag
på en konfa sak, man snackade bara 20-30 min med prästen .. sen efter det stack jag hem direkt !

Fick skippa dansen idag igen, buhuu :(

Ja skolan imorgon kan jag väll glömma men får se..
ska ta en härlig dush nu iaf och sätta på en mysig film snart + läsa lite NO läxa !
puss på er från en äcklig snorig tjeej !

OCH hakuna matata , peace , fred osv osv osv ♥ 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0