DAGENS rosa LISTA !

Idag är det.. lööördaaag !

Idag tycker jag om.. musik, giraffer och att vara osminkad !

Idag har jag.. inget smink !
Idag borde jag.. sovaaaa
Idag tycker jag.. att det borde bli varmare ute .

Dagens värsta känsla.. när saw dockan hoppade upp i filmen ..

Dagens bästa händelse.. hm, att jag sov över hos Mathilda och såg massor med Josh filmer ! (faast det var nog igår kom jag på)

Dagens panik.. När tåget var försenat .. eller nää
Dagens hiss.. att jag snart har ny städat rum !
Dagens diss.. känner mig liiiiiteee febrig :(

Idag är jag nöjd med.. att jag har möblerat om rummet !
Idag är jag missnöjd med.. att jag har varit seeg och långsam ..

Idag saknar jag.. H A N , heheh !
Idag avskyr jag.. folk som röker , ush
Idag älskar jag.. låten jag lyssnar på .. och Josh ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Idag just nu ska jag.. fortsätta städa klart !

( old pic )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0