Svar på kommentar

Förlåt, har inte haft något internet på hela dagen !
har ändå gjort läxor och så..

Föresten super glad när jag går in på bloggen och ser att jag kan svara på några kommentarer..
här kommer två

Nora om Hemligheten till att skriva en rubrik är att skriva inlägget först och rubriken tar man sen!:
Hej, 
Bara en liten fråga.
Vad jobbar du med/på vilket ställe?
Eftersom att du inte är 18 sedan, hur funkar det då?

Din blogg är najs:)
Nora
Svar ; hej hej !
Jag jobbar som städerska på min pappas reklambyrå..
så det var ganska enkelt att få jobb för pappa äger den reklambyrån ;)
Jag städar och bla bla bla som en vanlig städerska..
jag får pengarna/lönen en gång i månaden, men det med pengar är en annan sak
tack för du kommenterade, kram egottilia !

Katta om Hemligheten till att skriva en rubrik är att skriva inlägget först och rubriken tar man sen!:
Vf inte? Bara undra.. ;) <3
Svar ; haha om du undrar med det vf jag inte har lust med att blogga är...
på grund av er..
Förlåt men min statistik(läsare) går aldrig uppåt !
Jag får knappt kommentarer längre :(
Idag när jag gick in så blev jag glad över två kommentarer ? !
Så ska det ej vara, asså ni ska bara veta att en kommentar blir jag verkligen as glad över ?
Sen om min statistik inte går uppåt kommer jag sluta blogga !
För jag tycker det inte är någon ide med att blogga när nästan inga läser den och jag nästan aldrig får kommentarer...
jag har så mycket idéer och massor av inlägg jag vill lägga in.. men det är ingen idé känner jag snart..
men STORT tack till er som läser och följer, och kanske kommenterar min blogg.. ni är bäst ! ♥
kram egottilia ♥ ♥
bild från någon vecka/dagar sedan ungefär..


Kommentarer
Postat av: Josse :D

Du får inte lägga ner med bloggande för din blogg är verkligen jättebra! Följer den nästan varje dag! :D

2011-09-19 @ 19:37:34
Postat av: Hanna

då får jag väl komentera varje inlägg så du inte slutar :/

2011-09-19 @ 22:03:47
URL: http://halleliv.blogg.se/
Postat av: L

Jag äälskar din blogg<3

2011-09-20 @ 16:21:54
Postat av: Aileen <3

Sluta inte!

jag är ju beronde,hahaha <3

2011-09-20 @ 18:54:50
URL: http://aileenalami.blogg.se/
Postat av: E

Du får inte sluta blogga! älskar din blogg ;) <3

2011-09-20 @ 22:12:26
Postat av: vanessa

kika in på min blogg & anmäl dig till veckans blogg! :D

2011-09-21 @ 11:43:27
URL: http://vanessatechel.devote.se
Postat av: Lover

NEEJ gör inte det!!! dina bilder är jätte vackra dina innlägg är jätte bra!!!!!

2011-09-22 @ 19:22:01
Postat av: Bloggisen

Din blogg är så bra och dina bilder=).....

2011-10-12 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0