Svar på kommentar

svar;
förlåt att jag inte har hunnit svara på din fråga, förlåt !
men bättre sent än aldrig ;)

Men jag brukar jogga ungefär 5-6 km varje dag just nu.. eller varannan dag föresten !
om jag fortsätta jogga varje dag kommer jag förstöra min kropp, inte bra !

Jag joggar olika sträckor lite överallt här i Göteborg !
Men det tar ungefär för mig 30-40 min
fast jag brukar alltid sätta mig efter jag har sprungit 5 km och bara sitta och titta på utsikten !

jag brukar aldrig ha vatten med när jag joggar, en gång så tog jag och drack vatten ungefär i mitten när jag joggade och fick direkt håll, så det var inte bra för mig..

Jag har alltidmusik när jag joggar !
alltid !
Sen om du har iphone t.ex som jag
ladda ner appen runkeeper

den appen rekommenderar jag och den är helt gratis !
Vill du ha mer joggingtips gå in på
http://www.topphalsa.se/artiklar/Kom-i-form/24-bra-joggingtips/

hoppas du fick det svar du ville ha så länge, kramis ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0