Svar på kommentarer - stort inlägg

förlåt.. har hänt så mycket det senaste !

Robert Pattinson och massor mer i Stockholm

Och nu är jag hos min kusin !
senare ska jag göra ett stort inlägg om hur det var i Stockholm

Men nu tänkte jag svara på alla underbara frågor jag fått det senaste ! ♥


svar ; Jo självklart, har varit mycket ego-mobilbilder haha.
Men har varit så stressad nu det senaste och hann bara ta mobilbilder på mig själv till bloggen.
Men ska ändra på det nu och ha andra bilder med, men som sagt, har haft så stressigt nu det senaste !
tack sötaste!
kram kram ♥


svar ; Hej, tack så mycket :)
Jo klart får jag finnar, men inte så mycket faktiskt.
Får en då och då, men nja inte mycket.
kram kram !
svar; Jag har köpt den på BikBok, kram kram ♥
svar; AA :)
tack så mycket, glad jag blir !
kram kram ♥
svar; Haha aww tack sötis !
Så sjukt glad blir jag ! ♥
kram kram snygging ♥
svar; Saknar dig as mycket sötis !
åh längtar efter höstlovet då vi träffas ! ♥
kram kram finaste ♥
svar; Hej snygging !
aww söt du är, blir så jätte jätte glad !
Aa dom är sjukt fina !
kram kram sötis ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0