Mobilbloggar.. Igen :D

Blä vad dålig jag är på blogga
Blä jag ska göra läxor nu

Jo idag har jag vart med Frida, kul kul, ska träffa henne imorgon med, kul kul :)
Men åh måste bli sjukt mycket bättre på att blogga och svara på alla fina läsares kommentarer!!! <3
haha jo ville också säga att jag och Frida satte oss på fel buss idag som åkte ända till Partille. Fast vi kom hem tillslut ;)
Men det var det, bajs och kyss <3
Haha bild på mig från idag!
Och nej jag är inte fjortis, gillar bara att ta roliga bilder med mobilen c:


Kommentarer
Postat av: Micka

Haha söötis ;*

2011-10-03 @ 20:50:03
URL: http://barayoseobsmicka.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha fin du e!! och ett sånt skal till mobilen vill också ha!!! så sjukt söta. Du me

Kram sara

2011-10-04 @ 15:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0